Çarşamba, Aralık 10

yazıyorum bunu belki kafiye olsun diye,sensizken asıldım şeker kız candy'ye..

sakın bebeğim,arkandan konuştuğumu sanma.belki serzeniş,belki bir isyan.ama belki geri dönersin diye hafif yavşaklık dolu sitem bu.hani bir keresinde "ilişkimizde beni rahatsız eden birşey var"demiştin,ben de nedir diye sorduğumda "sensin" demiştin.iyi ki o gün ağzını yüzünü kırmamışım çiçeğim,belinde odunu paralamamışım sevdiceğim.oysa ki öküz derdin,belki budisttir,hindudur diye,sizin oralarda öküz kutsaldır diye ses etmedim bu dediklerine.ama bebeğim,şimdi desen bunları bana.çok şahane dayak atarım,allah yarattı filan demem basarım tokatı.yaparım bilirsin.hani sırf ne kadar romantik olduğumu bilesin,ilerde çocuklarımıza gözlerin uzaklara dalıpta anlatacağın bir hikayen olsun diye bizim avcılar stadındaki billboardu kiralamıştım,"gözde benimle evlenir misin?"diye eşşek kadar harflerle evlilik teklif etmiştim sana.o kadar borca girmiştim billboardu kiralayacağım diye.sen beni itin götüne soktuğun yetmezmiş gibi "evde kedi köpek beslemiyorum,seni mi besleyeceğim" diye serzenişlerde bulunmuştun gülüm,hatırladın mı?o an senin o kiraz dudaklarına atmadıysam tokadı,o billboardun parasını götümden nasıl çıkarcağımı düşündüğüm içindir.işte bildiğin romantik,duyarlı erkeğim lan.böyle sert çıktığıma bakma birden,bilirsin yavşağımdır,"noluyo be" diye sesini yükseltsen,pardon aşkım derim,özür dilerim hayatım derim.gerçi geçen ortak arkadaşımız filiz'i gördüm.ortak arkadaşımız dediysem senin arkadaşın filiz.benim taraftan tek ortak arkadaşımız erman.öyle arkadaşta olmaz olsun.filiz'i gördüm diyordum,filiz'de beni gördü de görmemezlikten geldi.o kadar kalabalığın içinde "filiiieeğiizzz"diye bağırınca mecbur baktı.oysa sadece o kalabalığa "benim arkadaşlarım var,hem de kız!"imajı vermek istemiştim.duydum kendine yeni bir manita yapmışsın,işinde gücünde,hafifte yakışıklıymış.evlenmeyi düşünüyormuşsun,eve bir de köpek almışsınız.adını gökay koymuşsunuz.filiz'de ne dedikoducu kız,bilirsin zaten.çekiştire çekiştire bitiremedi seni.tam bende senden yana olan öfkemi dökecektim ama filiz'in erkek arkadaşı özkan sert bir tavırla aramıza girince kaldı kelimeler ağzımda.özkan'ı hiç sevmedim zaten.aslında filiz özkan'ı hiç haketmiyor biliyor musun pırlantam?filiz hoş kız,mal mülkte yerinde.sanma ki içten içe filiz'e yazıyorum,tutuldum kıza.ne bileyim yanında manitası olunca güzel geldi gözüme.aklında olsun.duyduğuma sevindim ama güzelim,isterim mutlu olmanı.hem bak adam zengin,yakışıklı,karizmatik.benim gibi alkolik,müptezel,kumarbaz,yalancı birinde ne bulacaksın kızım?benden sana yar olmaz.sen git mutluluğu sahte yüzlerde ara.belki birgün,olurda işin düşerse avcılar'a,o billboardu hatırla çiçeğim.yaşadığımız güzel şeyleri unutma meleğim.en önemlisi,50 ytl borcunu gitmeden ver bebeğim.

2 yorum:

oksan dedi ki...

pipisinin adını şeker kız candy koyan adam.

Unknown dedi ki...

turgut özalda herkesin bi anısı varmış demekki.. bende ilk siktirimi o stadın kapılarında yemiştim.. dersaneye gidene kadar ne ölüm planları neler neler sami inanamazsın.. ama senin bilboard hikayen daha etkileyici.. içlendim