Çarşamba, Aralık 3

biz icabında herkesin amına koruz ama kimseye de yanlışımız olmaz.

geçen hakan abi spora gidecem diye tutturdu.bizde oturduk,düşündük taşındık,olur dedik.demez olaydım,bu sefer tutturdu aras'ta benimle gelsin diye.ulan benim niye başımı yakıyorsun,kerkenez.sonra abiler oturdu,düşündü taşındı olur dedi.abiler de abi değil aile meclisi am koy.yapmayın etmeyin dediysem de dinletemedim.teenageler gibi bir hışımla kalkıp kayıt olmaya gittik spor salonuna.ali abi dedi ki "hocam,al bu itleri,adam et.eti senin kemiği benim."hocayı bir gör ama,maşallah dersin.allah nazarlardan saklasın dersin.tosuncuk,öldürür lan o adamı."abi" dedim,"ali abi"dedim,"bu adam bizim etimizi öyle bir sıyırır ki sana kemik bile kalmaz"dedim.gülüştük.gülüşünce biz öyle,neşeli ve fit bir vücuda sahip 4 kişi olarak,haliyle ortamın ilgisini çektik.65 kilogram ve baklava karın kaslarıyla yaşlı ve kilolu teyzelerin birbirlerini beni gösterip muhabbet etmesini fark ettiğim an ortamdan kaçacaktım,yapamadım.teyzeler yanıma geldi "ay oğlum,ne de zayıfsın,keşke bizde senin gibi olsak,bak dünyanın paralarını saçıyoruz zayıflamak için,senin ne işin var buralarda,tü tü maşallah"diye teyze konuşmasıyla siktiler kafamı.ben de onlara,benim aslında geçen sene 130 kilo olduğumu,kararlı ve azimli bir çalışmaya bir senede 65 kiloya kadar indiğimi,ama çalışmazsam tekrar o eski kötü günlerime döneceğimi bir güzel izah ettim.teyzeler başta inanmasa da,gerek benim ağız kalabalığım gerekse abimin gazlamasıyla teyzelerin bir anda gözlerinde umut ışığı parladı.paralar teklif ettiler bana,dünyaları önüme serdiler diyet reçetesi ver diye.kıyamadım.dedim teyze,evvela azim şart.niyet edeceksin,niyet ettim allah rızası için kilo vermeye,tövbe ettim yemeğe diye.teyzeler benimle birlikte niyetlendiler.sonra dedim ki,sabah aç karınla sarımsak suyu iç,kuru fasülyeyi pişirme çiğ ye,vafıl yerken muzsuz iste gibi ipe sapa gelmez diyet reçeteleri sundum onlara.baktım teyzenin biri de yazıyor.yazsın.en azından azimli kadın,o kilo verir.ama o yanında ki yok mu,nebahat mi ne,o veremez.zaten kocasıyla arasında problemleri varmış,depresyonda o ancak yemek yer.hakan abi ikimizin kaydını yapıp geldi,ben o esnada bisiklet aletinde çalışmakta olan genç ve güzel bayanın yanına yaklaştım,"kaç basıyor bu"diyip güldüm.anlamadı.sonra teyzelere anlattığım hikayeyi o'na da anlattım,yine gülmedi.demek ki neymiş?50 yaşında bir kadınla 20 yaşındaki bir kadın,aynı şeylere gülmüyolarmış.baktım kızdan yüz yok"sende daha çok pedal çevirirsin bu gidişle"diyerek moralini bozmaya çalıştım o'nun.zaten götümün kenarı gibiydi.çirkin.sonra güle güle merdivenlerden çıkıp ormanın derinliklerinde kaybolduk.hakan pazartesi gitmiş,teyzeler beni sormuş,"evde o,yemek yiyor"deyince teyzeler bozulmuş.korkuyorum spor salonuna gitmeye,teyzeler azrailim olacak diye.bide çıplak erkek görmekten hazetmiyorum.

10 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

ahah çok güldüm şişman teyzelere yazık yaa

voodoo girl dedi ki...

bişey dicem bu yazıları biraz koyu bi renkle yazsan reader'da zemin beyaz olduğundan zor okunuyor da. [böyle de kaprisli bir okuyucuyum; ama skimde değil dersen haketmedim demem öyle de bir yönüm vardır.]

sami hazinses dedi ki...

yazayım yazmasına da,şimdi reader filan dedin,benim aklımı bulandırdın.bugün de gitmedim spora ayriyetten.bunu bilin.

voodoo girl dedi ki...

ya takip ettiğim blogların tek tek sayfasına girmiyorum da google reader'a eklenmiş oldukları için açıp ordan okuyorum topluca. google reader nedir konulu konferansı mellö'nin sana vermesi icap ediyor bu durumda.

sami hazinses dedi ki...

teknoloji çok gelişti be.

voodoo girl dedi ki...

japonlar yapıyo abi.

mellö dedi ki...

Ya aras gözüm sikildi be bu ne siyah üstü beyaz.Gri yaz yazıları.
Niyet ettim diyete,tövbe ettim yemeye ahahahaha.Ay ben bunu daha onceden biliyodum ama sımdı okuyunca sımdı de guldum.

sami hazinses dedi ki...

kızım köyde gri vardı da biz mi kullanmadık!şaka lan şaka vardı,çok gri bizim köy zaten.köyüm bile yok lan ne grisi allah aşkına.

Jülide Eda Sezer dedi ki...

"yukari ninoylar koyu" ?

ahah. eglendim gece gece. ele saglik.

sami hazinses dedi ki...

mersi de bergerac.
bu bir kelime oyunu diye eklemek istedim.