Çarşamba, Aralık 31

2009' a girdim ben,usulca..

2008'den ne hayır gördüm ki 2009'u dört gözle bekliyim mirim?gerçi gözlük kullanan bir insan olarak zaten dört gözle bekleyecen espirisi yapan arkadaşların yolunu bunu açıklayarak tıkıyorum ve onları cehennemin sonsuz ateşlerinde bekliyorum.benim diyeceğim şudur ki;2009'a girmeden önce götümüze giren 2008'i çıkarsak daha iyi olmaz mı?ya da 2009'a girelim derken ikibindokuz götümüze girmesin,aman ha yavaş aheste.yeni yıla girerken ayakkabılarımızı çıkaralım,yepyeni yılı mundar etmeyelim tamam mı.oğlum bu yıl hepimizin,dikkatli kullanın ya.
alayınızın yeni yılı kutlu olsun kardeşler,yeni yılda sikiniz taşşağınıza denk olsun yarenler.bu yıl bizim yılımız olsun,2010'a girerken "ulan ikibindokuz ne pisti ya" filan diye arkasından konuşmayalım.bi de kimse 1 ocak'tan itibaren gördüğü kişiye " 1 senedir görüşmüyoruz ya ehe"demesin.diyen olursa ağzına tükürün.

Hiç yorum yok: