Salı, Aralık 9

atom fiziğine de kurban bayramına da lanet olsun

bayram ziyaretlerine karşıyım arkadaş,sıtkım sıyrıldı adeta.yok gezdiğimden değil,eş dost hısım akraba enik encik evde.ev evlikten çıktı,bbg evi gibi oldu.kimin girip çıktığı belli değil.sikli baba tekkesi gibi oldu,mundar oldu ev.bizim aile de kalabalık olunca,ızdıraplarıma yenileri eklendi.dayımgiller geldi,tekirdağ'da yaşıyorlar iş icabı.diğer dayımlarda geldi,onlar yakın ama.teyzemlerde geldi,onlar biraz daha uzak.sonra ablamlar da geldi,üstüne bi de abimler.yazarken yoruldum yeminlen.e tabi hepsinin çocuğu var,oldu mu evde sana 7 tane kuzen?oldu.çizgi romanlarımı,dergilerimi kesen mi dersin,pipisini anasına babasına gösteren mi dersin,arkamdan "orospu çocuğu aras" diye bağıranı mı dersin,süs olsun diye,manitalara hava atmak için aldığım figürleri çalanı mı dersin hepsi mevcut.filmlerde görüpte taşşak geçtiğim herşeyle karşılaştım.et getiren komşu da dahil oldu olaya bir ara.et getiren komşu da çok acayipmiş.tiksindim ibneden.ama seviyorum da şerefsizleri,et getiren komşu hulusi'yi değil ama.kuzenlerimi.yangın ortamlardan kaçamadım bir türlü.şimdi de teyzemlere gidecekmişiz,yemeğe.amına koyayım sanki böyle çok elit bir hayat sürüyormuşuz gibi,şunda branç yapalım,bunlara yemeğe gidelim filan.nasıl olsa seks olmaz bu gece,havada soğuk.en kalın pijamamı giyerim aga altıma.

2 yorum:

Arturo dedi ki...

yok hayatta seks olmaz o akşam! giy pijamayı hacı...

sami hazinses dedi ki...

ortamda seksi düşünen sadece 4 yaşındaki kuzenim şerafettin'di.sikini taşşağını göstermediği kimse kalmadı.ama pantolonun altında kırmızı külotlu çorap vardı!