Pazar, Aralık 7

Olum bunu kesin okuyun,acayip bombalarım var.

cuma günü mellö'yle konuşuyorduk msn'de. dedi ki "ortamlara akacam ben,ölesiye dans edecem"dedi.aa dedim ben de çıkacam cumartesi,beraber akalım,karşılıklı gerdan kıvıralım dedim.aa şahane olur filan diyip biz sözleştik.ama öyle sözleşme filan imzalamadık.adı üstünde;söz.neyse ertesi gün oldu,cumartesi.ben işe gittim mellö'de işe gitti.neticede işimizde gücümüzde insanlarız,ekmek parası amına koyim napçen?sonra bunlar geçmiş bana mesaj atıyor,bu gece taksim'e gelinecek gelmiyorum diye birşey yok diye.ulan dedim noluyoruz?numarayı da bilmiyorum.aslında başında kendini tanıtmış ama ben olaya biraz heyecan gelsin diye bu bilgiyi vermek istemedim,baktım sonra çok sikko olacak söyleyeyim dedim.geliyorum bal küpüm dedim,sms olarak ama.sonra ben eve geldim,yemek yedim,duş muş pijamalarımı değiştirdim filan.saat oldu 11,yine mesaj attı."aras nerede kaldın amına koyim,iran'dan mı geliyorsun" diye.serzeniş dolu,çaresizlik,acı ve hasret dolu.şaka lan şaka nereden kaldın diyo sadece.geliyorum yollardayım diye cevapladım bende,merak etmesin diye.sonra kuzen enrah'ı aradım,onlarda taksim'deymiş.enrah,ben ve güzel insan emirhan çinçik'le biz yola koyulduk.mellö ve şurekası peyote'delermiş,oraya doğru yürüdük filan.e yürüyünce haliyle gelmiş olduk mekana.aradım bunu gel al beni kapıdan dedim,3 sap içeri almaz diye,almasa da haklı adam.allah var şimdi.sonra girdik bu enrah'la emir yukarı çıktılar elemanlara bakmaya.bu arada mellö hanım kızımız sarhoş olmuş!zil zurna sarhoş,konuşamıyor sağa sola küfürler ediyor,rezalet.yok lan öyle olmadı,ama olsa nasıl olurdu diye düşündüm bir an,siktir et olmaması iyi olmuş.dedi ki aras bizim kafamız göt gibi,seni beklerken teselliyi içki de buldum dedi.duygu seli filan olduk biz orada,sonra birden ortam loşlaştı(dikkat:loşlaşmak) george michael çalmaya başladı ve biz tüm gözler üzerimizdeyken dans ettik,romantikçe.tabi böyle olmadı biz dedi içtik sizi beklerken hafiften çakırkeyif olduk dedi.bizde içip oluruz dedim annem,içerde erotik dans eden şişman bir çift vardı,tam arkamızda eşçinsel bir arkadaş filan vardı.ortam yangın yani,neyse ben miller aldım kendime bir tane,kuzen geldi ona da bir bira.sonar mellö taşşak geçti benle miller içiyorum diye,örseledi beni.burjuvayım ben öyle lumpen birası içemem filan dedim,bir de limon atmamış barmen limonda koydurttum miller'ıma.sefa pezevengleri gibi oturdum öyle taburede.biz tabi konuşmaya neyim başladık mellö kişisiyle,havadan sudan,ekonomik krizden,bu bayram büyükbaşa girip girmediklerinden,fenerbahçe'nin orta sahadaki sorunlarını filan hep konuştuk.sonra beybin dedi ki biralarımızı içip kalkalım,machine'e gidek dedi,olur mu dediler oke dedim ve baş parmağımla ok işareti verdim.sonra kalktım machine'e gittik,kapıda bir ara bir adet göt oğlanı vardı.oğlum çok uyuz oldum sana,simanı da belledim denk gelirsek çok büyük kavga var,şahane dayak var sana.böyle çok artistlik yaptı filan ben de asabi bir yapıya sahip biri olarak direkt olaya dalmaya çalıştım mellö "yapma aras etme tutma yiğidim,elini kana bulama"filan diyince geri çekildim.ama girmeyelim dedim,neyse girdik.5 ytl verdik kelle başı.sonra bi girdik içeri,bomboş.meğer herkes kurbanlık almaya gitmiş gibi,bedava döner dağıtan markete gitmişler gibi.çıkalım dedik,çıktık.paramızı istedik,vermedi.sikiyim parasını dedim bende,hadi gidelim deyü verdim gazı insanlara.sonra dirty'e gittik,girdik içeri.dj'in önüne kurulduk hemen.çılgınlar gibi dans etmeye başladık,bir ara eşcinsel çift geldi,hakan'la beni kestiler böyle uzun uzun.hakan dedim,dikkat moruk dedim ve dudaklarına bir öpücük kondurdum.şaka lan kondurmadım,toplum böyle bir ilişkiye hazır değil.içerisi asker kışlası gibi oldu böyle,hep erkekler filan var.dışarı çıktık,beybin'de votka varmış biri gidip meyve suyu aldı.votka-meyve suyu içtik sonra ayak üstü.mellö tutturdu ben eve gidecem diye,ben de dedim ki bu saatte bulamazsın otobüs-minübüs,gel bize sabah geçersin.ille diretti gidecem de gidecem.sorna biz bayağı böyle tartıştık bu konuyu,kimi gidelim kimi kalalım diye diye.çeşitli çözümlemeler yaptık,artıları eksileri çıkardık,fikir teatrilerinde bulunduk birbirimize.sonra ben,hakan,mellö diğerleriyle öpüşüp hellaleşip kadıköy'e doğru yola çıktık.gitmeden evvel ben ağa camii'nin tuvaletine son bir ziyaret yaptım.sonra açız diye gidip kızılkayalar'dan hamburger aldık,ama tuvaletten çıkmadan önce ellerimi yıkadığım için iğrenmeyin yani.evdekilerde istediler onlara da paket yaptırdım.ben yiyemedim hamburgeri tam yere bırakacaktım mellö dedi ki ben yerim onu lan manyak mısın yere atılır mı o filan derken evsizin biri ben yerim onu dedi,ver dedim yesin adam.verdi adam da yedi,çok şaşırtıcı değil mi?yedi.afiyet olsun.otobüste tam kalkıyorken yetiştik,hakan'la mellö yanyana oturdu ben de boş olan diğer koltuğa oturdum.bi baktım mellö uyuyakalmış.neyse yolda herhangi bir heyecan verici olay yaşanmadı.kadıköy'e geldik mellö UYANMIYOR.dürtüyoruz,silkeliyoruz uyanmıyor kız.bildiğin salya sümük uyuyor.yok yani salya filan yoktu da,hani uyurken salya akar ya insanın ağzından,aynen onlar gibi uyuyor."töhööö geldik anam"diye tepikledim bunu,uyandı bu.aaa burası kadıköy ya,ne zaman geldik filan oldu.zaman kayması olmuş,sene 1994 filan sanmaya başladı bu.bırakıp kaçayım mı oldum bir an,uyuyunca geçer diye sakinleştirdim kendimi.sonracığıma eve geldik işte,enrah,emir ve cihan,ki cihan öyle muhterem bir insan ki,onu birazdan anlatacam ayrı bir başlık altında.bunların yemeğini verdim ben,yumuldular hemen.evde 3 tane sap vardı yemek gelince birden hepsi yok oldu.biz geçtik oturduk,baktım bunlar geldi.yemişler yemeği çünkü,ağızlar salçalı filan,geğiriyolar.oğlum evde kız var lan,ayıp.oturduk öyle muhabbet,laf lafı açtı,laf götü açtı.ama mecazen,kimsenin götünü açtğı yok yanlış anlaşılmasın.sonra bir takım olaylar gelişti,bizim kafalarımız iyice göt gibi oldu.ben o kafayla ve gazla "dur lan bir çay koyayım"dedim.ve her zamanki gibi evde anasının amı gibi bulaşık olduğu için bulaşık yıkamaya giriştim.baktım bunlar ayaklanmışlar mellö'yle hakan.gecenin 4,30'u olmuş,trenle eve gideceklermiş.ne ev aşkıymış arkadaş dedim,breh breh dedim.neyse bunlar gitti,biz yine takıldık filan.aslında benim hikayeyi burada bitirmem lazım ama devam edecem.sonra bir ara eve enrah'ların arkadaşı geldi manitasıyla beraber filan.ben yattım uyudum tabi,ne işim var elalemin manitasının yanında.ama uyumadan evvel mellö'yü arayıp tembihledim tekrar bana haber eyle diye eve varınca.ben tabi o kafayla bayılmışım hakan mesaj atmış biz geldik eve diye.sabah kalktım 11'de,emir'in benim kalkmamı görünce abi bi sigara içelim ya demesi bir oldu gece kaldığımız yerden devam ettik.ta ki saat 17'ye kadar.göt gibi bir kafa,kıpkırmızı gözler,salyalı ağızlarla avcılar'a doğru hareket ettik enrah çocukla.öyle işte ya,aman.hadi öptüm annem.

3 yorum:

sami hazinses dedi ki...

ben bunu ne zaman yazdım lan.hiçbir fikrim yok.ama yaşananlar doğru.sanırım yani.

hakan dedi ki...

mellö otobüste kalkamadığı gibi trendede kalkamamıştır son anda indik trenden. burdan sami abimize o saate bize çay demlemeye üşenmediği üstüne üstlük o çayı beklemeden gittiğimiz için ağzıma ikitane patlatmadğı için sevgi ve saygılarımı sunarım. geçmiş bayramnı kutlarım

Arturo dedi ki...

vay haku, mellö, maybe ! ben yokken nebiçim eğlenmişsiniz lan adiler (: