Cuma, Aralık 26

türkiye'nin en çok sevilen kadın


içimdeki mellö aşkı bambaşka
o güzel gözlerinle mellö çok yaşa

diye besteler hazırladım sana,
olmadı,yaranamadım.
samaire armstrong gelse
yine türkiye'de en çok seni severdim be kızım.
liv tyler gelse ama var ya!
hiç aramazdım seni mellö
kusura bakma.
şaka lan,arardım
"kanka,elimde bi karı var,ilik gibi" diye
niye seni arıyorsam?
liv'le ilgilenecek,o'na sevgilerini sunacak gırla adam varken
işte sevildiğini bil lan.

ben ki,
evet ben.
seninle yakın arkadaş olabilmek için,
güzel sohbetinden mahrum kalmamak için
seks hayatımdan vazgeçmiş olan ben
aras öztürk çolak,
kuruttun lan beni.
katolik papazları gibi oldum,budist rahipler gibi oldum
kadın görünce kaçar oldum.
yine de seviyorum seni;
türkiye'nin en sevilen kadını..

moruk yarın ıssız adam'a gidelim be,
hadi lan.ağlarız.
canımsın.

2 yorum:

oksan dedi ki...

aras ibne gibi ağlayacan rezil edeceksin beni.Gel aroga gidelim.niye ağlayalım salak mıyız ya gülelim azcık.
Bi de bunu pirintırdan çıkkattırıp odama asçam.

Arturo dedi ki...

bi dakka ya! ıssız adam da ağlayan ibne mi oluyo? yok ben ağlamadımda ağlayanlar için söylüyorum. ne ağlıycam lan!
adsgffasfsgaf