Perşembe, Aralık 4

terkeden sevgiliye ağıtlar episode:3

şimdi sen gittin ya,
herkes sana benziyor
hatta ben bile sana benziyorum
sevgilim,
sinirimden sana aldığım hırkayı giydim
aynı sen.
napıyorum lan sonra dedim.
cezmi abi gibi sesleniyorum şimdi sana
içime gir ama ayakkabalarını çıkarma
zaten pis içerisi,çıplak ayakla yerlere basma
bilirim hassastır miden
üşütüp cırcır olursun kınalı kuzum.
dayanamam cırcır olmana
kokutursun pis pis sonra evi,
senede 1 gün buluşalım çiçeğim
sana ilk günkü gibi şarkılar söylerim istersen
ama bilirsin beni,hisliyimdir
arabesk müziğin kralı ferdi tayfur gibi
ya da istersen ismail yk'dan söylerim
ismail yk allah olsa,inkar ederim ama
yine de güzelim,
bırakıp gitme beni,
gidersen eğer bebeğim,
eşe dosta anlatırım tüm sevişmelerimizi
ilerde birgün dönersin diye
anlatmam hepsini yine,
sensiz geçen günlerin küçüğüm
ecdadını sikeyim!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çal avradını sikeyin!