Pazartesi, Aralık 1

postmodern şiir deneme yanılması


bugün altılı yaptım bebeğim
aklıma sen geldin

senin peşinden ben de
6 numaralı portofino gibi
dört nala koşmadım mı?
ama sen hep 2 numaralı n
azlıcan gibi
attın bana uzak ara farkla
rı,
olsun bebeğim,olsun meleğim
altılı'dan olmasa da,iddaa'dan çok deli para koydum
eve de 3-5 yiyecek aldım

demedim anneme iddaa'dan para aldım diye
namazında niyazında ka
dın sevdiceğim
geçmesin haram lokma boğazından
gecenin bir vakti
yine aklıma sen geldin

takıldı hıçkırıklarım boğazıma sandım
meğer aldığım pastırmanın çemenleriymiş
yaktı hep genzimi.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

İşte duyarşı terazi burcu erkeğinin aşkı diye buna derim ben..

POSTACI dedi ki...

terazi kadınının da di mi mellöööö? =)

Arturo dedi ki...

eğlenceli ve iyi yazılar. umut sarıkaya etkiside görmedim değil.