Pazar, Aralık 14

gündemden başlıklar ya da kapitalist dünyada ezilen kamboçyalı kardeşler

kargo grubu dağılmış!
dağılmazsa amına koyayım,zaten ne sikime yaramışlar bu saate kadar.bu zamana kadar dağılmadıkları hata.valla zerre umrumda değil,dağılmışlar,yok yeni grup kurmuşlar,vay efendime söyleyeyim gruba 3. aramışlar,tren yapmışlar.şerefsizim tınlamam.

4 yorum:

Arturo dedi ki...

kargo'nun ekmeğini mi yedik sanki?
kızlar da sevmez...

iyi olmuş ibnelere...

sami hazinses dedi ki...

aynen abi ya.
valla bak ben bu açıdan hiç bakmadım olaya.ne fena grupmuş lan kargo.iyice tiksindim.harbi iyi olmuş ibnelere.

juninhooo dedi ki...

hele o koray denen solistin yaptığı prim yok mu :)

pudra dedi ki...

cover yapmasınlar