Pazartesi, Aralık 29

ibne sauron olamazsın şampiyon

yok tek yüzük hepsine hükmedecekmişte,yok yüzük kimde olursa güç onda olacakmışta mış mış.geçin bunlar ağalar,palavra,deli saçması bunlar!! ben sana bişey diyim mi?yüzüklerin efendisi kim bilir misin sen? eğer kim ki sevdiceğine tek taş pırlanta hediye eder,aha işte yüzüklerin efendisi de odur,büzzüklerin efendisi de odur.ben bugüne kadar tek taşa hayır diyen bi dişi tanımadım daha.erkeğe versen o bile verir lan sana bırak hatunu filan.o bakımdan öyle siktiri boktan bi altın yüzüğün peşinden gondor senin mordor benim sürüklenip durmanın bir manası yok şimdi.al efendi gibi yüzüğünü çiçeğini çikolatanı,hangi baba kızını vermiyecek oğlum sana?

ben tek taşa vermem diyen beri gelsin.

2 yorum:

hakan dedi ki...

on satırda koca tolkieni harcadın ya aras ne diyim ben daha sana. hani extended versiyondu hani git bi daha gelmeydi noldu sana ne oldu böyle. yalnız aklımada takılmadı diil acaba bi tek taş alamama durumu olmasın bu tolkien amcada. başlarım yüzüğne diyip atmasın yüzüğü mount doom'a. kıllandım

sami hazinses dedi ki...

nikah masası adlı güzide parçadan çok etkilenip yazmış bu romanı zaten tolkien.yani sevdiceği başkasına kaçmış tamam mı bu da alt metinde diyo ki o yüzüğü taktın,cehennemlerde yanacaksın diye.kocan sauron gibi olacak diyo.zaten dikkat ettiysen ki etmesen bile aşikar,sam ile frodo ibnenin götverenin önde gideni.yani lotr dedikleri çok romantik bir film.yüzük var,aşk var,ibneler bile var lan.