Salı, Aralık 9

cihan bana verdi

başlığa aldanıpta seksüel bir aktivite olduğunu sanmayın a canlar,a kınalı kuzular.güzel insan,muhterem zat cihan kılıç bana verdi.verdi ama ne verdi?aklınız fikriniz cinsellikte yahu,herkes froyd olmuş ecdadını sikeyim.şimdi biz evdeyiz,enrah,cihan,ben.enrah eve gidecez diye duş olayına girdi,bizde cihan,ki cihan sen ne güzel bir arkadaşımsın benim,öyle beraber takılıyoruz cihan'ın odasında.hayata dair sikko tespitler yapıp sigara içip eğleniyoruz.ortam şahane anlayacağın,ha bi de manita olsa böyle,güzel ama,bence samaire armstrong güzel giderdi böyle bir ortama.ortam daha güzel olurdu,ama o yokken de güzeldi yani ortamımız.anlatabildim mi?neyse işte,biz böyle güzel kafalar yaşarken cihan,ki o cihan'a laf söyleyecek adamın canını alırım,ayağa kalktı,çekmecesinden hayatımda aldığım en güzel 2. yazıyla "ikinci" hediyeyi verdi.dergiden aldığı,üzerinde "macerayı seven adam" yazılı rozet verdi bana.durup dururken,birden öyle.anaam,ben bir duygu seli oldum,bir hüzünlendim,ayriyetten sevindim.kalktım öptüm cihan'ı,dedim ki"cihan,şu saatten sonra en kral arkadaşımsın,hayatımda aldığım en güzel 2.hediye buydu moruk."sikerim lan,en kral arkadaş dediğim adamlar bana sigara almamış bu yaşıma kadar,cihan'ım,ki allah o'ndan razı olsun,kalktı bana msa rozeti verdi.o gazla biz bayağı güzel kafalar yaşadık.sonra enrah duştan çıktı,çırılçıplak böyle onada sarıldım.et ete değince tiksindim biraz ama,güzel kafayla unuttum sonra.gene çıksa gene sarılırım,gene tiksinir gene unuturum.pırlanta gibi kuzen.aldığım en güzel hediyeyi de enrah vermişti zaten.cengiz üstün imzalı msa posteri.nice sevgilimin yapamadığın enrah'ım bir hareketiyle yaptı.böyle beni benden alan bir hediye getirince vermek zorundaymışım gibi hissettim kendimi,ama vermedim.vermekle bu sefer cinsel hareketten bahsediyorum.mecaz yok.öyle yani,sevindirmek lazım insanları.ayrıca gecenin bu saatinde beni telefonla arayıp,hala "orospu çocuğu aras"diyen 6 yaşımdaki furkan'a çok güzel hediyelerim var.psikolojimi bozdu lan sabi sübyan.sinirlerim kalktı.

2 yorum:

oksan dedi ki...

sana vermezse kime verecek?

turkuazsapka dedi ki...

gene veririm, istedikçe veririm