Cumartesi, Aralık 20

ismail türüt'ü anlamak,ismail türüt'ü sevmek

ismail türüt'ü anlamıyorum,anlayamıyorum.zaten anlasam tuhaf olurdu,di mi?ne işim var lan benim ismail'le türüt'le.rize'de yağmur yağsa sikimde olmaz,diyarbakır'a kar düşse bana ne der geçerim.niye bunu şarkı yapıyosun?şimdi burada yağmur yağıyor,gel buna da şarkı yap ismail'im,ha canını yediğim,ha koca göbeklim?yapma böyle şeyler ismail,üzme bizi daha fazla.çek git buralardan ismail,yorma beni daha fazla.hadi ismail,let's go.siktir git ismail,yeminler olsun bozacağım şimdi ağzımı.

3 yorum:

insanlı kadın dedi ki...

ay aras ya yerim seni çok salaksın gfhdjsklaşsidfghjkjhgfd.

Demirbey dedi ki...

ismail bi yere gidecekse bu eurovision olmalı,hem de bu sene SOAD'ın ermenistan adına yarışmaya katılacağı söyleniyor,şöyle alayını bi topuktan geçirse ne de hoş olur memleketim.
Hazır memleketim demişken hadi hep beraber söyleyelim:
'Bir başkadır benim kaba etim'

U.Ç.K. dedi ki...

"ismail olsun çamurdan olsun"anlayışını kendine düstur edinen ismail yk fan club üyeleri olarak,adaşımıza ettiğiniz haksız ithamlar için sizi kınıyoruz sami bey..
İsmail reis kendimizi keseriz!!