Pazar, Ocak 25

orospu çocuğu gibi adam

dün nihayetinde ıssız adam'ı izledim,korsan dvd den.niye korsan aldın,sanata hiç mi saygın yok be hey vicdansız derseniz,evet yok derim.sikerim sanatı derim,sanatsal manitaların ağızlarının suyunu akıtırım.ama olay öyle değil,vallahi öyle değil.önce mellö'ye sordum " yaa komik filme gideriz,güleriz"dedi.sonra küçük kuzenime sordum,o da ilk aşk acısını daha atlatamadığı için "abi beni yakar öyle filmler"dedi.sonra barbaros'a dedim "moruk param yok çekersen gideriz"diyince iyice tiksindim ibneden.ablam da "ben 5 kere izledim ben gelirim seninle ama uyursun sen" diyerek dışladı beni.ben de evde tek başıma izlemek zorunda kaldım.esasen filmdeki şeyler hep benim yaşadığım,gördüğüm,işittiğim şeyler.ama işte bir karizma,bir coolluk söz konusu.mesela bende hayatıma ortak olma şerefine nail olan kadınların bazılarına, "ya ben senin için doğru erkek değilim,şimdi bana kızıyorsun ama ilerde bana teşekkür edeceksin" dediğimde "aa evet haklısın ya,seninle niye vakit harcıyorum ki" filan diyip teşekkür ettiler.kimse öyle büyük bir aşk acısıyla allah belanı versin filan deyip gitmedi.zaten şu an eski sevgililerimin çoğunun evlenip çoluk çocuk sahibi oldukları buna en güzel örnektir.benden sonra kısmetleri açıldı.bilakis ben hala istiklal caddesinde bir oraya bir buraya yürüyen adam olarak takılmaktayım.neyse,filmin sonu çok dokundu bana,güzel olan kafayla da iyice ambele oldum.birilerine anlatmak istedim bu yaşadığım dramı,bulamadım kimseyi.sonra salona geçtim,bari anneme anlatayım diye.anneme ne kadar anlatmaya çalışsam da annem bütün ilgisini gecenin 1'in de yemek tarifleri kitaplarına verdiği için bu girişimim sonuçsuz kaldı.sonra peder bey kalktı,bana yine geçmişinden bir takım şeyler anlattı.sabrettim.neticede benim de anlatacaklarım vardı.babamın sözünü yarıda kesip ıssız adam'ı anlatmaya başladım.bire bin katarak anlattım,aşkın ne kadar kudretli olduğundan tut,bireyin aşk karşısındaki acizliğine aslında hayatın ne kadar basit ve kısa olduğundan filan dem vurdum.ben böyle anlatırken babam birden "amına koyim nasıl ıssız adammış bu be,bildiğin orospu çocuğu gibi adammış" diyerek beni düştüğüm o anlamsız bunalımdan kurtardı."haklısın baba "dedim."çok haklısın" dedim.e ne diyim amına koyim.

7 yorum:

Postacı dedi ki...

"birilerine anlatmak istedim bu yaşadığım dramı,bulamadım kimseyi"

Peki!! Bana anlattıkların kızsın adamdan alıntılardı heralde.

Demirbey dedi ki...

derhal film etkilerini silmeni salık verecektim sana lakin gördüm ki godfather'ın etki metki bırakmamış.aras bey kıçıboklu bi apaçiyi iki üç kız izledi ağladı diye yüceltmeyelim,aaa adam aynı ben diyenlere gülüp geçelim,bir olalım.
Adamın restoranı var lan ben daha antepli de tabildot yiyorum 4 milyona.seks desen ayda yılda bir,herif aşmış maskeli balolara dökmüş işi.o mu ıssız ben mi ha?

sami hazinses dedi ki...

valla kardeşim kesinlikle haklısın.böyle olayım,desinler ki bana aras ıssız olmuş,olmazsam amına koyim!kızsız,sızmış adamlar olmuşuz biz,parsayı bu ibne götürüyo!sorsan ıssız adam,son model araba,şahane lokanta,karı desen gırla.ulan nasıl sinirlendim bak şimdi.bana da versene şu antepli'nin telefonunu.

sami hazinses dedi ki...

ha cerrö'm,sana anlatıklarım olayın etkisindeydi.babam şuurumu sikti çok affedersin.hem ben sana ıssız olamazsın demedim cerrö,adam olamazsın dedim.lan birine yapayım dedim bu espiriyi kısmet sanaymış.uğur dündar'lara karşılık ödeştik.canımsın.

Mellö dedi ki...

özcan forever!

Gadno Kopele dedi ki...

babanın ellerinden öperim.

Adsız dedi ki...

ha amını göttünü sikeyim senin gibi adamın. güzel yazmış orsbu çocuğu ama... yarım saati geçti okumaktayım hala. Baba' nın da amına koyayım... nerde öyle ıssız adam dinleyen baba. kıymetini bil hee... ha' ! amına koydum, hadi kendine iyi bak, sokayım aile saadetine... :)