Pazar, Ocak 11

canına yandığım annesi

ağlarsa anam ağlar,gerisini siktir et ne kadar doğru bir atasözü değil mi?netekim bugün,kalktım 1'de söylemesi ayıp.anam dedi günaydın,bakınız başka biri olsa tünaydın der,vay efendim bu saatte mi kalktın oğlum der.ama anne öyle değil,gecede kalksan günaydın der anneler.işte neyse kalktım kahvaltımı hazırladı.allah razı olsun.bana ekmek verdi!quasimodo gibi hissettim kendimi bir an.sonra bide üstüne türk kahvesi yaptı bokunu yediğim kadını.hem de duble!oh ulan dedim,baba ne şanslı adammışsın vesselam dedim.babam anlamadı.askerlik işini naptın dedi.ne alakası varsa artık.sonra baktım anam ıspanak haşlıyor,önce tırstım "ulan ıspanak mı var akşam"diye.ama sonra masa üstündeki yufkaları görünce gözlerim dolu dolu oldu bilinmez niye.dedim ki hellö mama börenk mi yapacan.börek yapacam annem dedi.gel de bu kadına hayran olma,gel de bu kadını sevme.demek ki neymiş,anneye börenk yap dediğin zaman yapıyor,mellö'ye börenk yap dediğin zaman yapmıyor.düz mantıkla şunu diyebiliriz ki mellö benim annem değil.evet.alayınıza inat o böreği tek başıma yiyecem.anneme charlotte'u yap desem onu bile yapar lan bana,canım ya.

3 yorum:

Postacı dedi ki...

Annene tema yap de bi bakalım yapıyo mu? Yaa yaa kıymeti mi bilmiyosun! =)
Ha börenk konusunda haklısın =)

Postacı dedi ki...

Bi de saat şimdi 09:23. Yine okudum yine güldüm. Bidaha okusam bi daha gülerim. Evet, gülüyorum üstelik uykum var!
Bi de hatırlat bi ara kelime doğrulama şeysini kaldırmanı söyliycem sana.

sami hazinses dedi ki...

kızım charlotte diyorum tamam diyor,tema desem arkamı dönmeden yapar.ayriyetten börenk var ya,deli olmuş,çılgın olmuştu.yiye yiye sıçtım çok affedersiniz.kelime doğrulama şeysinin nolduğunu bilsem kaldırırdı annem.aslan anne kaplan anne.