Cuma, Ocak 9

çeşitli olaylar

geçen mellö'ye dedim ki,kızım yarın anadolu yakasında olacam buluşak.sonra aklıma dank etti,siktir et sen şimdi cumartesi börek yapacam diye yeminler ettin ya,perşembe buluşursak sen cumartesiye bahane yaparsın,yine getirmezsin börenklerimi dedim.gel oğlum ya işte pucca'yla buluşcaz filan diyince tamam dedim,ısrar etmedim.sonra akşam üstü ben aradım bunu nerdesin dedim,karga'dayız gel dedi.baktım bunlar oturuyor,usulca yaklaştım yanlarına ve merhaba dedim.yok lan usulca yaklaşmadım,gelirken arkamdan iki tane kız koşturuyolardı panik atakım tuttu,denyo gibi geldim yanlarına.neyse tanışmalar,hal hatır sormalar filan biz muhabbete başladık.baktım pucca;mellö'nün de dediği gibi güzel hatun.ağzı var burnu var filan.bildiğin insan lan! tövbe estağfurullah.sonra lemi geldi,onunla da hemen kaynaştım.bak şimdi,tamam pucca'yla da kaynaştık,ama lemi'yle daha çok kaynaştık.bak tamam pucca güzel ama lemi daha güzel.neticede 22 bin ytl ulan!boru mu hayvan herif.burdan şu sonucu da çıkarabiliriz,22 bin ytl ve üzeri para kazananlar,pucca'dan daha güzel hahahaha.lemi gitti gerçi sonra,zaten paranın hepsini de harcamış,bozuldum ben biraz ama belli etmedim.sonra işte kahve bahaneye gittik,pucca bir genç kızın hayallerini yaktı ki mellö hanım kızımız anlatmış ziyadesiyle.sonra dedik ki hadi enrah'lara gidelim.biz böyle el ele kol kola gittik güzel insanlar topluluğunun oturduğu yere.ha birde bu mellö yok mu,evde bi bok bırakmadı ya.biz 3 bardak çay içtik diye bir aleme beni rezil eden kadın,dayandıkça dayandı,sömürdükçe sömürdü.ne pis insanmış ya,iyi ki 3 bardak çay içtik evinde.eksik kalmayacak diye bu da içti hemen.kıskanç.ulan çay tarlaları alırım ben sana be,canımsın.böyle bir makaralar,bir geyikler.bir de benim pantolonumun altına giydiğim pijamanın arkası delikmiş.arkadaşlar bakıp bakıp güldüler.e ben bi mellöye,bi puccaya götümü dönemeyeceksem,kime döneyim a ay yüzlüler?piç oğlu piç apu uyutmadı zaten gece.çok güzel bir geceydi yani.sabah gitmiş bu götler,dedim eve varınca filan mesaj atın diye siklemediler.ergenekon'dan aldılar mı diye filan kıllandım ama sonra geçti.netekim otobüste uyuya kalmışım.
ha bide bu arada canımın içi benim filmlerimi getirmiş,kendisine buradan sonsuz sevgilerimi yolluyorum.cumartesi günü börenklerimi de getirirse omzuma alıp sevinç turlarına çıkmayı planlıyorum.

Hiç yorum yok: