Çarşamba, Ocak 7

işemekten helak oldu böbreklerim

bu ne soğuk arkadaş,bu ne soğuk!çok affedersin de sikerim böyle küresel ısınmayı.bırakın herkes kendi ısınsın ya.küreselmiş.nerede çokluk orada bokluk aga.küresel ısınma olduğundan beri ağız tadıyla bi ısınamadık amına koyiyim ya.yok hınçlıyım,agresifim.eskiden,eski dediysem küresel ısınmıyorken işte.ne güzeldi.50 torba kömürle kışı geçiriyoduk.şimdi öyle mi ya?babam diyo ki;"hanım,sobaya kömür at filipinler çok üşüyomuş,yandır allah aşkına".annem de,yazık kadıncağız.nereden girdik bu küresel ısınmaya diyo.meğer benim canına yandığım,bokunu yediğim annem küresel ısınmayı merkezi ısıtma gibi bişey sanıyomuş.bende öyle sanıyodum da değilmiş,o öyle değilmiş işte.soğuktan çişim geliyor,sıcak odadan gidip banyoda işemeye giderken yine üşüyorum.gelirken yine üşümekten mütevellit çişim geliyor.git gel aptal oldum ya,ambele oldum.o bakımdan,herkesin tuttuğu kendine diyorum.

Hiç yorum yok: