Salı, Ocak 13

bütün dünya sarsa,çiftli yapsa,hayat bayram olsağğ

hayatta kötü şeylerin de olabileceğini ilk defa 6 yaşımda,televizyonda mahmut tuncer'in filmini görünce kavradım.hayat hakikatten kötüymüş lan.sen de mahmut tuncer.belki çok iyi adamsın,belki şeker gibi bir kalbin var.ki muhakkak öyledir,yaptığın televizyon programlarında elalelemi evlendiriyorsun barklandırıyorsun.kesin iyi bir adamsındır,günahını da almayayım şimdi.ama gel bana da hak ver,6 yaşında masum,dünyadan bihaber,en büyük korkusu oyuncak askerlerinin çalınması olan bir çocuk,bir sübyan senin o 80'lerin sonundaki sıfatınla karşılaşsa o büyülü kutuda,söylesene,korkmaz mı!bugüne kadar ona devamlı komik,neşeli,eğlendirici şeyler sunan televizyon,bir anda karşısına seni çıkardığında yıkılmaz mı o çocuğun masum hayalleri?soruyorum sana ey mahmut tuncer?çocukluğumu bitiren adamsın sen mahmut tuncer.

unun var mıdır sikin var mıdır diye seslendirdiğin şarkıyla bir dönem kalbimi fethetmedin değil,hele ki tanju çolak'lı klibinle hakikatten fanın olmuştum.amına koyim be mahmut,çok yalnızım.
özledim seni (L)

3 yorum:

juninhooo dedi ki...

mahmut kalbimizde bir yaradır.
bahtı saçlarından karadır.

Arturo dedi ki...

kahrolsun mahmut emperyalizmi!

ayrıca izninizle benim burdan değinmek istediğim bi konu var;
bu gevende adlı gurup Nayu(uyan) adlı bi şarkı yapmış. şarkının sözlerinide tersten yazmışlar, yani hiç bi bok anlayamıyoruz dinlerken. hayır amacınız nedir, ekmek yemek için bu kadar da uğraşılmazki!!

sami hazinses dedi ki...

hasiktir ya hakkat mi lan.ben de adamlar ne güzel şarkı yapmışlar diye dinleyi dinleyiveriyodum.ulan adamlar beni bile yemişler be,bırak ki manitaları kimbilir nasıl yemişlerdir.