Çarşamba, Ocak 7

ararım ve bulurum

dün izlem'le konuşurken,aklıma bi şiir geldi metüst'ün.tamamı gelmedi ama,dedim böyle böyle bir şiiri var o geldi aklıma tamamı gelmedi.sonra dedim ki dur şunu bir aratayım gugılda.nette allah'ı bile bulan gugıl bu şiiri bulamadım.sonra dedim ki ya izlem ben bulamadım bunu,kusura kalma.sonra dedim ki nasıl bulamıyorum ulan?aynen böyle.soru cümlesiyle beraber.üşenmedim,tek tek baktım eski penguen'lerime ve buldum.birazdan yazacağım buraya,olurdu belki ilerde bir duygu insanı,gönül adamı aramak ister bu şiiri nette bulamaz,benim durumuma düşmesin istedim.bizden sonra gelecek nesli düşündüm.çiçekler böcekler filan.barışta olacak.anasını sikiyim bak.


"iki film birden
çocuklarıyız biz
hem hisli duygulu
hem vurdulu kırdılı
madik yemeler
devamlı devamlı"

Hiç yorum yok: