Pazartesi, Haziran 8

MASTÜRBASYON ÖLDÜRÜR

david carradine, güzel bir insandı. allah rahmet eğlesin. şimdi ölmüş insanın arkasından konuşmak gibi olmasın da be amına koduğumun çocuğu sen ki koskoca david carradine'sin, sen ki bir dönem kung-fu adlı diziyle bilcümle aleme kung-fuyu sevdirmiş adamsın. 250 küsur filmde oynamışlığın, dünyanın en ünlü yönetmenlerinle çalışmışlığın var. 73 yaşında adamsın, seviştiğin kadının haddi hesabı yok. be piç herif senin neyine bu yaşta 31 çekmek, neyine fantezi yapmak. ulan yakışıyor mu hiç sana be! ben şimdi ilerde çoluğuma çocuğuma seni nasıl anlatacam. baba bu adam kim dediklerinde nasıl cevap verecem, nasıl öldü derlerse ne diyeceğim? mastürbasyon yaparken öldü desem o bacak kadar velet seni nasıl ciddiye alsın, sanatına nasıl saygı göstersin? o değil bi de ufacık çocuğa mastürbasyonu anlatmak zorunda kalacağım, o yavrunun da aklını bulandıracam genç yaşta. david, ah be david. öyle bir çıkmaza soktun ki sevenlerini, artık hiç birşey eskisi gibi olmayacak. eskiden filmlerinde "kung-fu dizisinin unutulmaz oyuncusu" diye tanıtılırken şimdi " otuzbir çekerken ölen iflah olmaz oyuncu" olarak anılacaksın. o değil senin yüzünden mastürbasyondan korkar oldum, düzenli cinsel hayatımı bitirdin. sigara paketlerinin üzerinde "sigara öldürür" ibaresi gibi porno filmi takınca karşıma "mastürbasyon öldürür" yazısı çıkacak diye uykularım kaçıyor.

5 yorum:

elma dedi ki...

bir de şöyle düşün, adam kaç kuşak öncesinin adamı. mesela kungfu veya çekirge bana hiç bişey ifade etmiyo.
hem zamane çocukları sanki her boku bilerek doğuyor. öyle cin gibiler yani. gün gelir onlar sana açıklar dünyada gördüğün tuhaf olayları. öyle işte

Travis dedi ki...

senin ersine gitme vaktin gelmiş...

Begum. dedi ki...

aras naber ?

cok tatlisin.

MANUKYAN dedi ki...

david sende kayışı koparmış bebeyim :D

sami hazinses dedi ki...

gün gelicek buralarda david'ler filan anılmayacak, gün gelecek aras'ın gücünü herkes görecek.

begüm naber?
sen daha tatlısın.

hazinsesler.