Pazar, Haziran 28

doğduğun günü

kutlarım.

bir kadın var
adı bana özel,
şaka lan ben mi koydum adını da
bana özel olsun.
gayem biraz artistlik yapmaktı
ama onu da beceremedim
kadın var, evet
güzel de bir kadın.
hani yolda yanımızdan geçerken
arkasından bakıp bakıp
yanımızdaki arkadaşımıza
"oğlum çok güzel kızlar var lan"
dedirten türden bir kadın.
o kadın ki,
tırt fransız sanat filmlerini sevse bile
yine de vazgeçiremedi beni kendinden
hem de yengeç kadını olduğu halde?
onu boşver,
ah müjgan ah'a kötü dedi de
yine de sesimi etmedim.
bu şiir,
birine hediye almaya
paranız yada vaktiniz yetmezde
sikimden kağıda bişey çizip/yazıp veririsiniz ya
aynen öyle bişey.
doğumgünün kutlu olsun
mutlu ol senelerce
sana sikko bi şiir yazdım
okursun gecelerce
sen bayık sanat filmi izle
günlerce
ben yeşilçamda iyiyim
hiç beni bekleme...

esther
'e doğumgünü armağanımdır. şiirin sonundaki üç noktanın hiçbir geçerli açıklaması yoktur.

4 yorum:

bi dost dedi ki...

yengeçler kötülenip durmasın rica ederim. sorunluyuz tamam ama bilen bilsin uzak dursun, dillendirmeyin bari. kalıcaz evde, olmuyo.

Svetlin dedi ki...

bundan güzel hediye mi olurmuş azizim hehe

sarıkulak dedi ki...

bir sana birde esther'e hastayım abeeeeey süper karıı...:)

ESTHER dedi ki...

süper bi şiir çok duygulandım :) peki seni beklemicem.. aşkıma kalbime gömüp gidiyorum :D teşekkürler aras muck