Pazartesi, Mart 8

break dance yapmam sünnet düğününde

-nasılsın?
-içim acıyor.
-yapma aras, her şeyi daha da zorlaştırma. tamam, şimdi üzülüyorsun ama ileride unutacaksın...


diye konuşmasına devam etti. artık o'na ne cevap verebiliyordum, ne de dediklerini anlayabiliyordum. içimdeki bu acı beni yiyip bitiriyordu. o an artık kendimi daha fazla tutmanın bir manası olmadığını anladım, ve usul usul akıtmaya başladım göz yaşlarımı. tam kapıdan çıkarken beni öyle görünce, son bir kez içtenlikle sarıldı. ve:


-n'olur ağlama aras, seni hep gülen yüzünle hatırlamak istiyorum.


yine cevap vermedim, veremedim. sanmayın ki beni terk eden sevgiliye "gitme" diyemedim, sanmayın ki giden nazlı yarin ardından gözyaşı döktüm. gecelerce sevişip, romantik anlara gark olduğu adamın, gider ayak beraber söylenen çiğ köftenin hepsini yediğini bilsin istemedim. bilmesin istedim o nazlı yar, çiğ köftenin o'ndan daha fazla canımı acıttığını. ama şimdi karşımda olsan ey yar, derdim ki sana; gitme. yani git de, bir bardak su ver de öyle git. yandım kavruldum amına koyayım...


(yaşanmış bir olaydan alınmıştır.)

7 yorum:

VodviL dedi ki...

hahaha : )

varol döken dedi ki...

sen bu kadınları çiğ çiğ yersin...

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

:)))))))))))))))))

Korhan Korman dedi ki...

Çok hüzünlü.O köftenin sarıldığı marulda ki kalp acısını hissettim resmen.Ya o köfteye katılan biberler adeta yaşanmışlık kokmuyor mu ey sevenler..hey heeeeeey (uzunhava)

Kelimeler Benim dedi ki...

Ulan Aras, senin yüzünden reenkarne oldum, gene kendim olarak geldim dünyaya be. Ne fokurdak adammışsın!

9uneS dedi ki...

özlüyor bebeğin..

benböyleyapıyorum dedi ki...

yemesini geç de onu çıkarması daha büyük dert be.