Pazartesi, Şubat 8

ezel izlerken yazıyorum bu satırları sana bebek




kadınların iki şeyine gıpta ediyorum. birincisi; her sebepten ötürü kavga çıkarabilme potansiyelleri, diğeri devamlı fazla kilolarını atma sevdasıyla her pazartesi rejime başlamaları. varlığımın dünyada olduğu müddetçe bu kadar radikal kararlar alamıyorum ben. ha bu benim eksikliğimdendir, bu benim ibneliğimdendir, orası ayrı. ama yine de gıpta ediyorum bu hanım kızlarımıza. hayatımda aldığım en radikal karar, senede 1 kere bıyıklarımı kesmek. arada babam beni evlendirmek istiyor ama bu o'nun radikal kararı, beni bağlamaz. bu süreç sancılı oluyor benim için. şaka lan şaka, sikeyim sancısını, ne sancısı? bıyıklarımla oynarken bir an diyorum ki tiksindim bu bıyıklardan, akşam eve dönende kesiyorum bıyıklarımı. pırlanta gibi çocuk oluyorum, pırıl pırıl. bunu demek isterdim size, gerçekten de. ama hani halk dilinde, "amcık ağızlı" diye nitelendirdikleri insanlar var ya. hah işte ben o deyimin, vücut bulmuş hali oluyorum. şimdi ben sana bunları anlatıyorum ama, niye anlatıyorum? bi kaç haftadır yazamamın nedenlerine bir giriş olsun diye uzattım da uzattım lafı. gerek aldığım bu radikal karar (bıyık operasyonu), gerek iş değişikliği sebebi, gerekse eski projeleri hayata geçirme telaşıyla uzak kaldım buralardan. ha sanmayın ki kapandım, gece gündüz çalıştım ettim eyledim. yok öyle bir şey, ekmeğin daha çok aktığı başka mecralardaydım.  ondan eğri buraya ağırlık veremedim. olaylar bundan ibaret yani. yazının başına kadınlarla alakalı bir şey yazdım ki mevzu anlaşılmasın, bütün dikkatler oraya çekilsin diye. 

o zaman size bir hikaye anlatayım da bana tavır, gönül koyanların kalbini kazanayım. efendim, eskiden düğün salonlarında, nane likörüyle badem şekeri dağıtırlardı. o zamanlar ülke olaraktan refah seviyesi yüksektik, şimdi ki gibi düğünlerde sikkimtrak pastayla limonata vermezlerdi, tenezzül etmezlerdi. baba tarafından alkole karşı bir sempatim olduğu için aklım giderdi o liköre. oysa 6-7 yaşındaki çocuğun nesine likör, böyle diyebilirsiniz. ama değil. annem, sağolsun hep bana içirirdi o likörleri. tabii arsız bir adam olarak tek kadehle yetinmeyip 3-4 tane daha isterdim. sonrası masanın üzerinde sızmış, mont dağları arasında kaybolmuş olarak uyuyakalırdım. bunca sene, annemin ne kadar modern olduğunu düşündüm durdum. namazında, niyazında bir kadın, yalan bilmez, fitne fesat düşünmez. muhafazakar olduğu kadar modern bir kadın diye düşündüm yıllar yılı. herkesin hayalindeki "modern türk kadını" sandım annemi. meğer değilmiş. dün oğlumun aldığı aileys'tan içen mi anne dedim, "hadi ordan ma alık, git babanla iç içkini" deyince anladım. meğer annem, yıllarca o likörleri modern olduğu için değil, içerse namazı kabul olmayacak korkusuyla küçücük  bu çocuğa içirmiş durmuş. biraz geç de olsa en nihayetinde benim de bir çocukluk travmam var artık. 

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Howdy

I am new to this site. I found loads of useful information here. I would also like to add some thing for this community. I would like to share some [url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips]quick weight loss tips[/url]. If you wish to know how to lose 10 pounds in a week, you are likely not looking for a general diet and workout plan. You can lose weight with a regular diet and work out plan, However this requires a lot of time doing intensive cardio works out and adhering a strict diet. Here I will draft the exact steps that I took to lose 10 pounds in just a week.

1. Keep Distance from all deep-fried foods for the week
2. Drink an 8oz glass of grapefruit with breakfast every day. (this speeds up your metabolism)
3. Eat average portions (stop consuming when you are full)
4. Instead of eating 3 big a meals a day, eat 5-6 smaller meals to keep your metabolism up and keep your body burning fat.
5. Aviod your habbit of eating after 9 P.M.. Calories do not burn, when you eat so late.
6. Proper sleep is necessary everyday.. Not getting adequate rest causes been verified to be a major element to the body storing excess fat.
7. Use a body/colon cleanse for the 7 days. This will get rid of unneeded weight stored around the tummy area as well as cleanse your body of harmfull pollutants that makes you store fat and feel tired. Flush away excess pounds around the stomach area that otherwise would be hard to lose.
8. I reccomend you using Acai Berry Diet Pills. This one is tested to work, and you can get a free trial.
9. For those mens/womens who want to burn fat quickly, avoid alcoholic beverage.
10[url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips].[/url] A low GI diet is an brilliant method of loosing fat quickly.

Thanks![url=http://www.weightrapidloss.com].[/url]!

lifelessness dedi ki...

adsız ne demiş ya öyle. ayar çekesin şuna.

yaşanmışlıklarına, hayat tecrübesine ver kadının abi. varmış bir bildiği ki içirmiş. hem o günaha girmemiş hem de sen "ben 6 yaşımdan beri içiyorum lan" diyebilecek kadar tecrübelisin bu konuda.

cilekperisi dedi ki...

adsız ne iş ya. :)
annenin ellerinden öperim. bence çok tatlı davranmış. hem arada olur öyle. :)

kelimelerbenim dedi ki...

Ulan adam pazartesi diyetini falan yazayım derken, reklamcılarım, spamcıların eline düşmüş anuna goyim. Gelmiş adam adsız adsız reklamın gavurcasını yapıp gitmiş. Hızlı kilo verin bir ayda 2 ton falan yazıyo benimki colorado aksanı olduğundan böyle hayvani çeviri yaparım bilesiniz.

varol döken dedi ki...

howdy mowdy adamın adını alırlar lan, yürü git...

varol döken dedi ki...

ulan sami bıyıkların kesilmesi şerefine de içilmez ki ama amcıkağızlı kapçıkağızlı fark etmez ağzıyla içebilen bu güzide kardeşimi bekliyorum ben her daim...

geçende de 21 gramı seyrettim kahvaltı ederkene işte böyle de bir acayip televizyon dünyası sabahın köründe tv'de naomi watts'ın göğüslerinin işi ne... baktım durdum da yengeye, hey gidi dedim bana 10 tane naomi göğsü versen değişmezdim seni ama sami'de sean penn hatrı var be ablam...

sami hazinses dedi ki...

howdy; iyi demişsin güzel demişsin de, bi sikim anlamadım canım kardeşim. şimdi siktir git burdan.

erhan'ım, özledim desem gül cemalini, bu eşcinselce bir yakarış değil, dostça bir serzeniştir.

çilekinperisi; sami hazinses olaraktan, tüm dünya uluslarına seslenebilme özelliğim var.

kelimelerbenim; howdy'de ekmek parası peşinde zaar, ne yapsın çocuk. gitmeyelim üstüne, ürkütmeyelim. neticede turist tuttun mu yerleştirecen ki ülkemiz döviz kazansın.

abilerin şahı; 21 gram, sean penn bizi bozar. bizi 70'lik, charlotte'lar paklar. ellerinden öperim.

Adsız dedi ki...

I used to be recommended this blog by way of my cousin. I'm no longer certain whether or not this post is written through him as no one else understand such distinct approximately my trouble. You are wonderful! Thank you!
Also see my webpage - how to play piano

Adsız dedi ki...

Your own ροѕt has estаblishеԁ useful tο
me perѕonally. It’ѕ very uѕeful аnd уou аre certainlу
quіte knowlеԁgеable in this геgion.
You possеss ехposeԁ my sіght to numerοuѕ opіniοn of this kinԁ of subject using interesting and sound
written cοntent.

Feel freе tο vіѕit my weblog
... buy oxycontin
Feel free to surf my web blog - buy oxycontin online