Cumartesi, Eylül 19

seviyorsak, sebebi var

ben de her türk insanı gibi televizyonda izdivaç, kadın, magazin programları izleyeceğime belgesel izliyorum. o yüzden national'ı ilk sıralara koydum tv kumandasında. ve bu belgesellerden çok güzel şeyler öğrendim, hepsi de seks üstüne. national'ı izlemeye başladıktan sonra güzide grubumuz cemiyette pişiyorum'un hayvanlı porno şarkısını daha bir idrak eder oldum, anlar oldum. geçen gün yine belgeselden belgesele koşarkan, kültür patlaması yaşarken pek  sevdiğim tabu adlı programa denk geldim. bu güzide program cumartesi gece 00.30'da başlıyor. geçen hafta dini ritüelleri gösteriyorlardı. önce endonezya'da yaşayan hinduların, siksel ayinlerini gösterdiler. siksel diyorum çünkü öyle. aranızda bir hindu çıkarda ayıp oluyor abi derse  hasiktir oradan derim, kırarırım kendisini. gerçi ağzına götüne şiş sokan adam, beni hasiktir oradan lafına alınacağını sanmıyorum. bu arkadaşlar, hindu olanlar, ağızlarına, yüzlerine 25 cm'lik şiş sokarak, omuzlarına yükledikleri 45. kg'lık tahtlara tanrılarına verecekleri hediyeleri koyarak veyahut vücutlarına 158 tane kanca takıp uçlarına da yine tanrılarına verecekleri hediyeleri koyup, yaklaşık 5 saat boyunca transa geçmiş bir halde, öyle böyle dolaşan adamlar. tabii bundan önce, ruhu iyice arıtmak için 2 ay oruç tutanlar da var. değişik adamlar. amına kodumun çocukları, o nasıl bir inanış sistemi, o nasıl bir tanrıya imanını, inancını sorgulama stili. yobaz bir insan değilim ama böylesini de kafam almıyor, ve ben kafamın almadığı her şeye küfür ediyorum. sonra meksika'da ki koyu katoliklerin, tanrıya ve isa'ya yakın olmak için vücutlarını kesmelerini seyrettim. seyrettikçe tiksindim, tiksindikçe sinirlendim. sonra hindistan'daki, bilmem ne tapınağındaki denyoları gösterdi. inandıkları şey fare, bildiğin fare. vakti zamanında bir tanrıçanın oğlu ölmüş, sonra fare olarak reenkarne olmuş. ulan tanrıça oğlu olsam, beni dünyaya yeniden gönderin demezdim. ha gönderdiniz, ne diye fare olarak gönderdiniz diye isyan ederdim. buradaki elemanlara göre de fare kutsal, öyle kutsal ki bi sikmedikleri kalıyor fareyi. ha başarabilseler kendilerini sunacaklar fareye. yemeklerini, yataklarını paylaşıyorlar. zaten sevmem hintlileri, iyice tiksindim ibişlerden. sonra düşündüm, ulan iyi ki müslümanmışız dedim. soran oldu mu "elhamdüllilah müslümanım" diyosun, kelimei şehadet getiriyorsun, temiz. oruç tutmasan, namaz kılmasan, zekat vermesen de oluyor. elhamdüllilah müslümanım dedin mi olay bitiyormuş. bunu düşününce çok mutlu oldum. ne gerek var dedim hindu olup götüme şiş sokucama, koyu katolik olup kendimi kırbaçlayacağıma, yılda 1 kere cumaya gider, camii hayrına yardım yaparım sevabıma sevap katarım. sonra geçen sene pakistan'da yaşanan otel saldırısında müslüman oldukları için kurtulan türk bürokrat geldi aklıma. ulan dedim bak aynı durumda ben olsam ben de fatiha okuyup sıyrılırdım. i'm the muslim derdim, inanmadılar mı, sıyırırdım donu pantalonu. al abi derdim işte ispatı. 2,5 yaşında sünnet oldum derdim ona, artık elimden geldiğince anlatırdım adamın türkçe anlayacak hali yok. yani islam dini hakikatten kolaylık dini, onu anladım. hem bayramı da var, yiyelim çikolataları, yiyelim tatlıları, sonra cırcır olalım, götümüzde bağırsağımızda bi gram bok kalmasın. BAYRAMINIZI KUTLU OLSUN.

6 yorum:

LİLİTH dedi ki...

:)) walla dini ayin ve ibadetleriyle ilgilenmiorum ama adamların inanılmaz bir felsefeleri var. Mutluluğa giden yolun, ruhu bütün gereksiz dünyevi hırs, istek ve arzulardan arındırıp hayatı iyice basite indirgemek oldugu şeklinde özetleyebilceğimiz bir Hint felsefesi var ki okudukça daha çok okuyası geliyor insanın. Ve ayrıca bu arada çakralardan tutun da yogaya kadar, meditasyondan reiki ye kadar her türlü spiritüel ve zihinsel arınma tekniği onlardan doğmuştur..Ha belki fakirlikten, olanaksızlıktan dogdu bunca öğreti ama hakkını vermek lazım ki çok dogru bir yol..
Hint öğretileri iyi ki dogmuş ve iyi ki var:)

asethuan dedi ki...

+ abi islam kolaylık dini diyolar. hinduluktan islama mı dönsek?
- bırak ya. çüklerini kesiyo psikopatlar.
+ deme be!
- tabi olm. sünnet oluyo ipneler. kesiyolar çocukken dalgayı 3 cm.
+ yok abi, ganja girer boğulurum, götüme şiş değil farenin kendisini sokarım. ineklere zittiririm kendimi, kestirmem benim ufaklığı..
- tamam lan, laubali olma. budanın gücüne gidicek.

iyi bayramlar:)

melitzu dedi ki...

katılıyorum ama ben bütün din ve öğretilerde hep tekliğe,birliğe işaret edildiğini düşünüyorum.
aslında her şey tek.
christ-hristiyan,musa-musevi,islam-müslüman kavramlarını ele aldığımda islam'da başka türlü açığa çıkış görüyorum.tekliği başka şekilde anlatmaya çalışıyor gibi geliyor.kolay,zor kime göre,neye göre bilemem.
ah bunları oturup konuşalım bir gün.
sessiz sinemada iyi bir rakip olabilirsin ama bu konularda güzel sohbet edebileceğimizi düşünüyorum.
hem daha bir kitap sözün var bana.
hurufilik desem? :=)
hatırlarsın değil mi?

sami hazinses dedi ki...

"allah kerim tek yol devrim" diye bir söz vardı biz radikal islamcıyken. ne günlerdi o günler, bak burada da tekliğe bir gönderme var. hazır okullar da açılmışken paket yapsam mı diye düşündüm kitabı, ama bu konuda pek başarılı olduğum söylenemez. görüştüğümüz vakit bu konuyu da konuşalım bence.

Tuğçe Bektaş dedi ki...

Bu ne ya yazıyı bitirene kadar, ben gülmekten bittim. Tebrik ederim sevgili yazar, uslubunu çok tuttum.

her boku bilen adam dedi ki...

http://herbokubilenadam.blogspot.com/2009/10/ayn-yazlar-5.html