Perşembe, Ağustos 20

uğur dündar bugün bol giymiş

çağımızın hastalığı nedir diye sorsak sokaktaki vatandaşa, kalp der, aids der, babama sorsan yüksek tansiyon amına koyayım der. ama çağımızın hastalığı stres arkadaşlar. bunu bilelim, dost meclisinde, ortamlarda bu bilgimizi insanlarla paylaşarak " aa ne kadar da bilgili çocuk" etiketini yapıştıralım üstümüze. ve uzun yıllar çalışan bilim adamları var bildiğiniz üzere, bunlar ota boka çalışıyorlar. bizim evin musluğu bozulmuş desem oturup yıllar boyu süren araştırma yapacaklar, öyle manyak adamlar bunlar. tabii bu hastalığa da çare buldular, doğal yollardan alternatif tıptan yararlandılar. onu bunu siktir ette stres bileziği buldular, buldukları yetmiyormuş gibi gazeteyle birlikte dağıttılar. gazetenin verdiği stres bilezikliğini takmış bir memleketin insanıyız biz. stres bileziği kesmedi, yogadır, nefestir, auradır, karmadır herkes bişeye sarıldı. hatta tarkan karma diye albüm bile çıkardı, yetmedi ecnebiler dizisini yaptı. ben de yıllar süren bir takım araştırmalar yaptım, istişareler yaptım, halvete girdim. ve akıl almaz bir sonuca ulaştım. önce tüm hindistan'ı olsun çin'i olsun bu tip memlekete küfürler ettim. yetmedi mistisizmin ecdadını sikeyim dedim. karmanın beni getirdiği yer dünyanın kırılma noktasıymış meğer. şimdi sözlerime kulak verin insanlar, bunu okuduktan sonra hiç birşey eskisi gibi olmayacak. öncelikle bu tip ruhiyat temizleme işine para kaptıranlar, hemen kaçın o kurslardan, stres bileziği alanlarda gitsin hurdacıya satsın. çünkü karmanın özünü buldum özünü!
İŞTE KARMA FELSEFESİNİN GERÇEK YÜZÜ!!!!!
seversen sikilirsin, sikersen sevilirsin.
işte karmanın iğrenç yüzü bu arkadaşlar. yıllarca yediler sizi karma diye, ying yang diye, iyi kötü diye. meğer hepsinin altında yatan ana fikir buymuş. karma dediğin bundan ibaretmiş meğer.

11 yorum:

abimizsin!! dedi ki...

vaaay ammmaannaaggggoyaaam

bi dost dedi ki...

şu an beynimde şimşekler çakıyor.. ow.. oww Tanrım, ow amanın.. işte budur ulan! vallayi doğru!

BİgarİpwoMen dedi ki...

strese soktun beni beee :)

fevkalade olağan dedi ki...

hade len palavracı.. karma demek kızlı erkekli okul demek.. manitalı ortam demek.. parklarda dolaşmak sinemada yiyişmek demek.. sonra ayrılmak ve çok üzülmek demek.. intiharı bile düşünmek demek.. seversen sikilirsin sikersen sevilirsin demek..

bkz.. aynı sonuca farklı yoldan ulaşmak..

glnz.. ehi..

Coquettish dedi ki...

ya ne olacağıdı?

merlin dedi ki...

ahahahhaha yarildim ya. supermis valla

POSTACI dedi ki...

yine kadınların işine yaradı yani.

vera dedi ki...

sorma sikile sikile bi kaldık. Ay dur ben şu şakralarımın ayarlarıyla bir oynıyayım . parazit mi yaptı ne?

Aganti Aga dedi ki...

doğru söze ne denir.

eva dedi ki...

bi de siksen de sikmesen de sevilmediğin ve sevmediğin oluyor, acaba bu duruma yorum getirir misiniz acaba türk filozofum, şanlı fenerbahçem:)

Adsız dedi ki...

Harbiden Panpa Strese Girdim :D