Salı, Ağustos 11

genç kızların korkulu rüyası

işte ırz düşman!!!


"seks türkiye'de tabu abi". bu cümleyi belki milyonlarca kez duyduk, okuduk. dünyanın en pis klişelerinden biri de bu cümle. diğer önemli bir husus, bekaret. tabii şöyle bir durumda söz konusu, bizim erkeklerimizin hepsi dünyanın en seksi ve çekici adamı olduğu için, ve bunlar ortalama günde 5 kadınla yattıkları için, bekaret onlarında gözünde değeri olmaması lazım değil mi? değil işte, o öyle değil. herkes şuna siktim, bunu siktim deyipte "evleneceğim kadın bakir olmalı aga" mantığı nedir. yo yo, burada duyarlı erkek triplerine girmiyorum. kadınlarımızda da var bu denyoluk, bekaret çok kutsal, çok önemli bişey. gerçi seks türkiye'de tabu abi, toplumumuz kabul edemez böyle bişeyi. ya her ne sikimse işte, böyle olaya sosyal duyarlılık tadında yaklaşayım dedim de beceremedim. şimdi efendim ben gördüğüm, duyduğum, okuduğum üzere genç kızlarımızın en büyük derdi "acaba bekaretim bozulmuş mudur?". ve yine seksin kralı, padişahı haydar dümen'in sayfasından anladığım üzere evlenmeden evvel bekaretini kaybetmiş kızların %98'i bisikletten düşmüş, veya bisikletin selesiyle bir ilişkileri olmuş. ilişki dediysem girmiş işte bunlara, konuşturmayın lan beni kötü kötü. o zaman dedim ki kendi kendime, ulan ne pis bişeymiş bu bisiklet. dünyanın en sapığından daha kötü, daha zalimmiş. bunu anlamamla yolda geçen çocuğun bisikletine tekmeyi koymam bir oldu, çocuğun babasıyla olan münakaşımızı burada anlatmak istemiyorum. ama görüldüğü üzere bisiklet hem ırz düşmanı, hem insanları birbirine düşüren bir şeytan icadı. genç kızlarımızın artık canı yanmasın, hayalleri kararmasın diye bu şerefsizin fotoğrafını yayınlıyorum. tanınmasın diye siyah bantta çektim, niye böyle denyoluklar yapıyorum inan bilmiyorum.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

ondan kız bisikleti erkek bisikleti diye bi ayrım vardır kesin. eskidendi gerçi o.
seleyle olan ilişki de şaşılacak şey. insan istese öyle düşemez.

bi dost dedi ki...

evet, kız bisikleti diye bişey bile var.. garip tabi ama ben konuşmıycam bu konuda. değerli fikirlerimden mahrum bırakıyorum seni.

Loreathan dedi ki...

Bulvar gazetelerinden birinde şöyle bir şey görmüştüm, Hanım kızımız alaturka wc'ye çökerken wc temizleme aleti olan şeyin sapı ile kaza yaşamış, birşey olmuşmudur diye soruyordu.

Bence bisiklet kadar tehlikeli ve hain bir alet bu.

zührenin_sandalı dedi ki...

bekaret konusu derin bir konu gercekten. ama ben şunu izlediğim bi filmden duyduğum cümleyle noktalıyorum.

SEVİŞİRSEK KALTAK OLUYORUZ;SEVİŞMEZSEK APTAL.NE YAPALIM YANİ? KOKLATALIM MI?

QsTaH dedi ki...

vay hain bisiklet şeytan icadı bu kesin!sadkjadljsklaj

haandes dedi ki...

ben bu adama "piç" desem kızarmı ki bana ya,öldüm gülmekten canımsın:)))

noraashira dedi ki...

Bir de " haydar abi sürtündük çıkan kıvılcımdan hamile kalmış olabilir miyim"ciler var, off ki ne offf.

Adsız dedi ki...

benim (ben erkek cinsindenim) ilk bisikletim pembe renkli bir bisikletti, arkadaşlar dalga geçerdi kız bisikletine biniyon diye
şimdi benim bisiklette bu ırz düşmanı bisikletlerden biriyse ben ibne mi oluyom :D

Yıldızlar dedi ki...

adsız tesbiTinde haklılık payı var gibi. çocukluğuna inmek gerek :S

blackinwhite dedi ki...

ben kadınlar hamamına gidip de hamile kalan kadınları merak ediyorum. 1. si kadınlar hamamı, 2. si ise hangi deli dumrul sperm o derece ısıya göğüs germiş?

bence hamama gitmek günah olmalı:)

Adsız dedi ki...

ahahaahhahaa koptum yaa :D
güzel bi konuya değinmişsin
acımız büyük! :P



zynp

Adsız dedi ki...

evet evet bu.. bana da saldırmıstı..
tanıdım aynı sele aynı kırmızı tutmaclar(!)..
lütffen görenlerin insanlık namına..