Cuma, Şubat 27

allah'ı kitabı olan adam reklamında rüştü'yü oynatmaz

rüştü rençber.ne pendik maçından sonra yediğin dayak,ne barcelona'ya gidip aynen geri dönmen bitirmemişti senin futbol kariyerini,gönlümüzeki yerini.ama seni bitiren noldu biliyor musun ey lüle saçlı hırçın kaleci?o sikindirik "gol yemem sörf,tabi ki yerim"repliği oldu.o reklamı ilk izlediğim zaman seni dövmek,dövmek,dövmek istedim.günlerce bunun hayalini kurdum,eşe dosta "şöyle döverim,böyle vururum"diye atıp tuttum.yetmedi,printerdan fotoğrafını çıkartıp hedef olarak seni kullandım.hep o köfte dudaklarından vurdum seni.olur olmadık yerde küfür ettim sana,milli takım maçlarında bile.anla ki rüştü'cüğüm öyleki diş bilemişim sana.sonra hayat beni başka mecralara yöneltti,anlıyor musun?sana vakit ayıramazdım,seninle uğraşamazdım.unuttum seni rüştü.ekranda görünce seni,sana hiç birşey hissetmediğime kanaat getirdim.bıraktım sana küfretmeyi,ipe sapa gelmez hikayeler anlatmaz oldum konu komşuya.ta ki geçen gün seni yine reklamda görene kadar."ne penaltısı" diye sorana kadar.işte o an o üst üste konulup kaleyi belirleyen taşlarla kafana vurmak istedim.niye böylesin bilmiyorum rüştü.ayriyetten o göz altlarına sürdüğün boyalarla beni iyice çileden çıkarıyorsun rüştü.tek korkum vakti zamanında mehmet ali erbil'in yanında maymun olan simoviç gibi hergün hergün ekranlarda görmem seni.

3 yorum:

cündebaz dedi ki...

adam milyon dolarlar kazanıyor, hala saçı benimkinden kötü.rüştü bir, sabri iki.

sami hazinses dedi ki...

ikisini bir dövecem,bi yakalasam ikisini var ya.o kadar diyorum ben sana.senin saçların güzel lan,kurban olsun ayriyetten onlar sana.ama milyon dolarların olsa daha güzel olurdu,hepimiz için hehehe.

Adsız dedi ki...

offff resmen koptum, nefes alamadım
okurken :) gol yemem, tabi ki surf yerim repliği ile bir süre bizlerin
de hayallerini süslemişti onu ıslak
odunla dövmek. bu arada rüştü saçlarını ilhan irem dişlerini yaptırsın derim...