Cumartesi, Şubat 7

1,2,3,4,5,6,7,8...

artık sokağa çıkma yasağı olmadığı için,çoğu kimse nüfus sayımının yapıldığından habersiz.zaten ne sikime sayıyolarsa artık.insan sayılır mı lan?koyun muyuz oğlum biz.her neyse,tabi duyarlı ve bilgili bir insan olarak hemen internetimin başına geçtim ve türkiye'nin genel nüfus bilgilerini araştırmaya başladım.ve beni şoke eden,derinden yaralayan bir bilgiyle karşılaştım.erkek nüfusu,kadın nüfusundan 285.208 daha fazla!!bu ne demek oğlum biliyor musun? 285.208 kişi açıkta demek,abaza demek,canlı bomba demek.ve bu bana senelerdir anlayamadığım şeyleri çözmeme yardım etti.şu an sevgilimin olmaması, yakın dostum erman'ın şu yaşına geldiği halde seks yapamaması yada ibne olan insanların dramı.hepsinin nedeni işte bu.erkek nüfusunun fazlalığı.şimdi genç erkekler,yiğitler bu sözüme kulak verin.eğer abazaysanız ve sevgiliniz yoksa sakın karamsarlığa düşmeyin.biri size bunu ima ettiği zaman "abi karı mı var amına koyim yağ"diye yavşakça cevap verin.var oğlum filan derlerse tak diye önüne koyun bu resmi bilgiyi.bir çift sözüm de 2-3 kadını idare eden orospu çocuklarına.oğlum niye böyle yapıyosunuz lan,kadın kıtlığı var lan memlekette.zaten 285.208 kişi otomatik olarak açıktayken siz onlarında hakkını yiyosunuz!!böyle adamların varlığıyla bu 285.208 kişi oluyor sana 500.000 kişi.ondan sonra bekar evine gidince ortalıkta leş gibi taşşak kokusu,oksijenden daha fazla tüketilen tuvalet kağıtları filan.şimdi başbakanın neden 3 çocukta ısrar ettiğini anlıyorum.eğer 3 çocuktan 2'si kız olursa,yaklaşık 25 sene sonra ülkede 1 erkeğe 3 karı düşecekmiş lan.hımmm 49 yaş,daha antropoza girmem herhalde o yaşta.neyse son sözüm kadınlara;bak bu bilgiyi verdim diye sakın ola kendinizi bulunmaz hint kumaşı sanmayın,çünkü erkeklerin hint kumaşlarıyla filan işi yok.biz sapık değiliz.götümüze giydiğimiz kumaşı koynumuza almayız.

5 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

ahaha ama kadın nüfusu fazlalaşıo dedilerdi yedilermi bizi
bu kadın nüfusu fazla olayı yurtdışına özgüyse dışarlara açılmanızı öneririz :D

Mellö dedi ki...

peki götünüze koydurduğunuz şeyi aaazınıza alıyo musunuz ahauhauha aras.

IshN dedi ki...

ee peki bu kadar fazla erkeğin içinde hala boşta kalan kızlar da var, o erkeklerin gerizekalılığına ve kör oluşlarına değinmicek misiniz aras bey? :)

sami hazinses dedi ki...

kadın çin'de dahi olsa gidip alın demiş büyüklerimiz.biz bu yolu kendimize şiar edinmiş,bellemişiz.ayriyetten nerede lan o boşta kalan kızlar,niye bize denk gelmiyor hanım kızım?gerizekalı değilim,gözlerim -0,75 astigmat ve kız göremiyorum.dip not:(ibne de değilim)

tolga dedi ki...

bir çift sözüm de 2-3 kadını idare eden orospu çocuklarına.oğlum niye böyle yapıyosunuz lan


lan ancukk senin mikin kalkmıosa biz napalım benimde 3 sevgilim var o lafı alıp götüne sok en iyisi okee