Pazartesi, Ekim 26

şimdi sen gittin ya, domuz gribi geldi

yine geldi sonbahar minik kuşum,
yine geldi ayrılık mevsimi.
göç eden kuşlar, dökülen yapraklar,
hepsi senin gidişine isyan ediyorlar gibi.
oysa ben,
ilkokul çocuğu tadında
hani kar yağar da, okul tatil olacak mı diye.
valilikten haber bekleyen
o ilkokul çocuğu gibiyim.
hisli şarkılar dinleyip,
uzaklara dalıyorum
sensiz geçen saatleri, günleri sayıyorum.
sen de benim gibi saatini 1 saat geri aldın mı?
gülüm
sen de ambele oldun mu ertesi sabah?
oysa geri alınan saate değil,
sensiz geçen saatlere isyanım.
acaba diyorum
saatimi çok geri alsam,
geri bana döner misin?
yine beni sever misin?
bana yine verir misin...

37 yorum:

misanthrope dedi ki...

iyi dedin hacı :)

Adsız dedi ki...

aldım üzerime. Hisli oldu.

VodviL dedi ki...

hahaha komik xD

Unknown dedi ki...

duygulandım resmen..

Adsız dedi ki...

aras sen ne yakışıklı adammışsın ffde bi fotonu gördüm aşık oldum resmen diyebilirim:))

sami hazinses dedi ki...

aşık olduysan görüşelim hemen. uzaktan uzağa olmaz. ayriyetten hiç küfür kullanmamışım bu sikkosal şiirimde,ayrı bir övünç kaynağı oldu.

beleş esprici dedi ki...

-mestan kedi-
Oy kedi mestan kedi
Wiskas alam sevem kedi
31 çekerkene
Dik dik bana bakan kedi
--soner gundayın araklayamadığı espriler kuşağı--

sami hazinses dedi ki...

bana araklamanın anlamını açıklar mısın kediye gözlerini dikmiş mahsun otuzbirci?

Adsız dedi ki...

ya o gülüşün çok masumduu içimi ısıttı diyebilirim.bak aras seni daha yeni tanıyorum ama gördüğüm kadarıyla beynin ilişkide sadece bir yöne çalışıyo eğer öleyse olmaz :S

sami hazinses dedi ki...

yanlış tanıyorsun o zaman beni. gel tanışalım, hadi.

Adsız dedi ki...

Tamam o zaman.Ama şöyle bir sorun var ben Ankaradayım :(
Bundan dolayı ki ilişkimize umutsuz bakar oldum.Napacağımı bilemiyorum.Hayatımın aşkı ellerimden kayıp gidiyor...

sami hazinses dedi ki...

bebeğim sen beni gördüğüne emin misin ff'te? hayatının aşkı filan, karıştırıyor olmayasın. yok karıştırmıyorsan benim bir ayağım ankara'da zaten. sıkıntı yok.

beleş esprici dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

evet hatta bir kızın doğum gününde çok güzel gülümsüyordun :) öküz falanda vardı o fotoğraf işte.

sami hazinses dedi ki...

ay o benim işte. bana biraz kendinden bahseder misin? seni daha yakından tanımak isterim.

Adsız dedi ki...

Valla çok yakınındayım aslında ffde attığın her bir adımı biliyorum sonraaa hangi kızlara asıldığını falan :( bütün kızlara naber yazıyosun yada cinsel içerikli teklifler.Ben bütün bunlara rağmen seni halen izliyorum..

sami hazinses dedi ki...

analiz etmişsin beni, tüm silahlarımı biliyorsun. ama hala bir ceylan, bir serçe ürkekliği var. peki söylesene bana küçüğüm, böyle ne kadar devam edecek?

Adsız dedi ki...

Bilmiyorum ama temelde güven olmazsa umudumu kaybedeceğim sanırım. :(:( a <3 b

sami hazinses dedi ki...

senin kim olduğunu bildim.

Adsız dedi ki...

kimmiş?
bak Aras kesin tanıdığın birinin seni keklediğini düşünüyorsun ama gerçekten öyle değil

sami hazinses dedi ki...

seni tanıyorum ve sana bazı cümleler hazırladım. sana üye oldum, yanlış mıyım gülüm?

Adsız dedi ki...

Arascım ne blogda ne de ffde üyemsin beni tanımıyorsun :(

sami hazinses dedi ki...

seda sayan'a mı katılayım seni bulmak için, ne yapayım yani. agatha christie romanına çevirdin burayı, gerilim, bilinmezlik, gizlilik. yapma bunu. üzülürüm bak, böyle :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Adsız dedi ki...

Ama böyle aramızdaki etkileşim kuvvetlenir bebeyimm :)Bende memnun değilim ama napayım kendimi açıklarsam utanırım ffide bloguda kapatır giderim :(

sami hazinses dedi ki...

tamam, ben seni böyle de kabul ediyorum.

Adsız dedi ki...

peki :(

kelimelerbenim dedi ki...

Ulan ben stres yaptım şerefsizim! :D
Ablaa söyle de kim olduğunu bilelim yahuu :S

sami hazinses dedi ki...

seni çok merak ediyorum
mutlaka tanışmak isterim
lütfen bu utangaçlığı bırak
inanmayacaksın belki ama
daha tanımadan benim de sana kanım
ısındı
görmeden bilmeden tanıyormuş gibiyim seni
gönlüm yangınlarda...

bak üç nokta da kullandım senin için.

Adsız dedi ki...

Senden hoşlanıyorum ama ne yapmalıyım bende anlamadım.Yaşımda senden iki üç yaş küçük.Umarım anlaşırız.Mail yoluyla ulaşmamı ister misin?

sami hazinses dedi ki...

bul beni, konuşalım, tanışalım.

begüm dedi ki...

tüüüh, bu yöntemin işe yarayacağını bilseydim önce ben kullanırdım. yöfff yaaa, artık başka birinde uygularım ne yapalım :(((((((

Emre ARICI dedi ki...

ben seni sevmeye başladım gibi.

varol döken dedi ki...

bloglar ne işe yarar diyenleri bu postun altına bekliyoruz...

sami hazinses, adsız bayanla evlensin, charlotte gainsbourg bana kalsın!

asenkron dedi ki...

gol olur...

Leggerezza dedi ki...

ay canım benim, kalemine yüreğine sağlık.

sami hazinses dedi ki...

ne olacaksa olsun artık, gayri dağları taşları delesim var.

delininbiri dedi ki...

yazıları okuyoruz readerdan yorumlara bakmıyoruz tabi..bi ayağın da ankaradaymış aras, yeni haberimiz oldu..kınadım seni..